- Kaksi äitiä kirjoittelee siitä kuinka toisen vauvan odotus sujuu -

perjantai 26. elokuuta 2011

taustaa

Täällä siis ollaan 20 paremmalla puolella jo jonkin verran ja minulla on siis yksi lapsi entuudestaan,poika. Saimme hänet keväällä 2010. Sen jälkeen ollaan tässä mietitty,että milloin olisi toisen lapsen vuoro,mutta kummalekin (minulle ja miehelle) on ollut alusta asti selvää,että lapset tehdään nuorena,jos vain onnistuu. Haluamme antaa heille hyvän ja onnellisen kodin ja se onnistuu tietysti myös nuorena. Kumpikaan raskauteni ei ole ollut "yllätys" tai vahinko vaan on ollut ihan tiedossa ja toiveissa,että näin kävisi. Viime kerralla napsahti kolmannesta kierrosta nyt toisesta. Tietysti nyt on vielä hirmu jännää,koska emme ole vielä käyneet ultrassa emmekä kuulleet sydänääniä.

Oikeastaan mitään erikoisia tuntemuksia ei ole ollut vielä. Lievää pahoinvointia ja vessassa ravaamista on kyllä havaittavissa,mutta mitää kunnon pahoinvointia ei ole ONNEKSI vielä ollut. Ensimmäisessä raskaudessa oksentelin muistaakseni sinne rv 20 saakka ja pahaaoloa kesti aamusta iltaan. Nyt olen huomannut,että mahani on jo kasvanut(?) Miten tämä voi olla mahdollista näin aikaisin? Olen kyllä kuullut,että toisessa raskaudessa maha kasvaa ja näkyy nopeammin,mutta näin nopeasti?

C asuu muuten minusta hiukan kauempana eli emme siis ole samalta paikkakunnalta. Olemme kaverustuneet poikiemme synnyttyä ja hieman jo ennenkin jännitettiin,että mitäs on luvassa. C on minua hieman nuorempi,paljon hoikempi ja aktiivisempi,minä olen se passaava puoli ja sen kyllä huomaa! Olen lapsen myötä lösähtänyt ja mössääntynyt. Toivottavasti saan pidettyä edes rutiini liikunnan!

Taiteisiin,

H

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti