- Kaksi äitiä kirjoittelee siitä kuinka toisen vauvan odotus sujuu -

lauantai 27. elokuuta 2011

Hormonihirviö

Heips ! Ärsyttää tää ekan neuvolan odottelu ihan hirveesti. Melkein kuukauden joutuu vielä jännittää. KÄÄK.
Yhtään mitään raskausoiretta ei oo ollu paitsi vessassa ravaamista vartin välein.. ja lisäks oon koko ajan ihan hirveen äkäinen. Säälittää oikein toi mies että miten se kestää mua ku oon kauhee hirviö!
Jotenkin outoa ku esikoisen kohdalla alko heti rintojen arkuus, väsymys ja hajut voimistui. Pahoinvointia ei ollu missään vaiheessa eli en onneksi oksentanu kertaakaan. Koko raskausaikana jauheliha oli ainoo mistä tuli vähän etova olo joten tuntuu että helpolla pääsin silloin. Nyt kun olis sama tilanne niin olis aika ihanaa :) Toki jokainen raskaus voi olla erilainen mutta vielä vaikuttaa lupaavalta.
Mä en todellakaan osaa rentoutua ennen kuin oikeesti tiedän että siellä masussa tosiaan asuu joku. Olis niin ihana jo hipelöidä ja ihastella kaikkia vauva juttuja ! Koko ajan vaan on semmonen pieni pelko takaraivossa.

Mun pääkoppaan ei vieläkään mahdu että olisin oikeesti raskaana! Toivottu tapaus tämä kylläkin on <3 On se vaan ihana saada pojalle kaveri vaikka tuo jätkä osaakin olla aika mahdoton kun on uhmis päällä :D Milloin purraan äitiä pyllystä tai levitetään kukkamullat pitkin kämppää..

Paljon liikuntaa harrastavana ihmisenä on joutunut ottamaan selvää erilaisista jutuista kuten mitä palautusjuomaa voi käyttää raskaana ja ainakin fastin maustamatonta saa juoda (maustetuissa on sakariinia joka on kielletty) ja gainomaxia saa myös. Sitten tietty vatsalihasten tekemisestä oon kuullu monia eri "suosituksia" ja mä luotan kyllä että oma kroppa kertoo kun tarvii lopettaa. Jalkaprässiä ei enää omilla makseilla vedetäkään. Liikkua aijon samaa tahtia ku normaalistikkin mikäli olo ja kroppa sallii.

-C-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti